Hektiskt!

De senaste dagarna har allt varit värsta kaoset, så har därför inte fått in något inlägg.
Hur som helst så sov jag hos min tjejkompis Rebeka i förrgår, vi kollade på film, "George of the jungle" , spelade uno och snackade en massa! Blev en helt vanlig tjejkväll helt enkelt, med mycket tissel & tassel  ;)
 
Igår kom Kajsa och tränade dressyr på pollen min, blev mycket byten osv, självklart red jag också lite själv, allting gick bra, han var dock relativt pigg och var uppmärksam på näst intill allt. Efter ett tags tränande kom gårdsägarens barn (6-7år) också ut i paddocken och trnade markarbete med deras gudomligt fina ponnyer! Blir nästan lite avundsjuk haha :)
 
Hur som helst, efter att Kajsa hade ridit klart åkte jag hem, duschade,bytade om och åkte vidare till Malmö för att träffa mitt hjärta. Var lite nerstämd till en början men efter mycket jävlandes från hans sida så ryckte jag upp mig :) Man kan ju inte direkt ha en sur min när någon kittlar en,right?
Senare på kvällen satt vi och kollade på "Skenet bedrar" samt "Mr.Bean" avsnitt, kan lova att jag flabbade under minst halva tiden, har man dålig humor så har man, men seriöst, vem kan motstå Hyacinth och Bean? ;)
När jag vaknade i morse så fick jag min överraskning av hjärtat, superfint armband! Helt överlycklig av det :) Slänger in en bild på det!
 
 
Nu ska jag dra mig från datorn och kolla film innan jag går och nannar.
xoxo Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0